If the sky that we look upon should tumble and fall



Jag fick en panikattack inatt när jag skulle sova. Grinade så mycket att jag inte kunde andas. Tände lampan, tittade på tv och spelade wordfeud med Therese istället. Detta resulterade i att jag skippade föreläsningen imorse, men jag hängde med seminariegruppen i några timmar och skrev ihop ett arbete inför morgondagens seminarium. Efter det satt jag och Therese i biblioteket och pluggade hela eftermiddagen. Jag fick ihop 6 sidor till hemtentan och Therese hade med sig coca-cola och kakor så det var en lyckad dag :) Det behövdes verkligen efter nattens händelser.

Sen jag kom hem har jag kollat på Battlestar Galactica, packat (åker hem till mamma och pappa i helgen), pluggat och glott på tv. Nu tänkte jag diska lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback