there's something lucky about this place



Jag kände att jag måste skriva ett fint inlägg också. Helt ärligt har jag haft en av de bästa helgerna på länge. Det är skönt att komma bort lite från vardagen och det är väldigt trevligt att få en hel helg med en av sina bästa vänner. Lite kvalitétstid helt enkelt.

I fredags var vi på en gayklubb som hette Tomboy med några av Olofs klasskompisar. Sjukt bra musik och skön stämning. Lördagen spenderades på stan med fönstershopping och fika. På kvällen kom Olofs polare Viktor över och vi hade filmkväll. Idag storstädade Olof medan jag kollade på tv. Sen kom Maria och vi drog ut på stan för att äta lunch, och sen var jag tvungen att åka hem igen. Tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback