I'm coming up only to hold you under

Det är så mycket fint och roligt som händer i mitt liv just nu. Det står en massa omonterade IKEA-möbler i ett studentrum i Uppsala som bara väntar på att fixas iordning. Jag åker ner till Skåne på fredag för att hälsa på min älskade Emma. Jag har ett underbart jobb och fina kollegor. Jag ska snart börja plugga igen. Jag åker iväg på husbilssemester om 2,5 vecka. Jag åker på festival i slutet av juli.

Livet leker, men just nu är jag sjuk och det är jättesynd om mig!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Då skickar vi givetvis STORA kramar till dig så du blir frisk!!

Postat av: Elin

Härligt att höra att det händer så mycket positivt! Lite sjukdom får du stå ut med ;) Hör av dig när du har tid att ses, kommer gärna och hälsar på i Uppsala!

2011-06-17 @ 20:29:33
URL: http://ehraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback