Söndag

Jag har haft en underbar helg i Uppsala med Åsa och en massa annat trevligt folk. Lördagen började med förfest hos Åsa och Peter, sen drog vi till Platina och dansade loss. Jag sjöng med så mycket att jag mot slutet av kvällen inte hade någon röst kvar :P Idag hade jag, Åsa och Peter bästa bakisdagen med pizza och John Hughes-filmer. Livet blir inte bättre än så.

Imorgon är det min första arbetsdag som kundtjänstmedarbetare på Klarna. Förra veckan fick vi gå en utbildning, men den här veckan blir det jobb på riktigt. Själva arbetsuppgifterna är jag inte nervös alls för, men jag är lite småskraj för att inte komma ihåg hur jag ska göra eller vart jag hittar saker. Samtidigt är det säkert så det blir i början, i alla fall lite grann, men det känns ändå som att man helst vill komma in där och imponera genom att göra precis allting rätt första dagen. Vi får helt enkelt se hur det går, jag tänker i alla fall köra på med en positiv inställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback