Måndag

Huvudvärken är på topp ikväll. En vecka räckte för att göra mig känslig för datorsittande igen. Egentligen är det inte så konstigt att man får ont i huvudet när man sitter och stirrar på en datorskärm åtta timmar om dagen, men efter ett tag vänjer man sig och då blir huvudvärken mindre frekvent. Idag fick jag i alla fall jätteont, men det går över snart igen :)

Dagens bästa/värsta var i alla fall att jag satt i norska kundtjänsten (!) 15.30-17.00. Jag förstår mig verkligen inte på det språket, men jag gjorde så gott jag kunde och det var faktiskt inte så läskigt som jag hade trott att det skulle vara :)

Imorgon är det nya tag som gäller! Favoritmaten följer med som lunch (fiskgryta med majs och ris) och jag kommer förhoppningsvis bli klar med alla mina ärenden. Positiv attityd for the win! :D (man kan även kalla det en yrkesskada.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback