If I had it my way you know that I'd make her say

Nu kan man äntligen se min skrivbordsstol och hela min säng igen! Haha. Jag är seriöst den stökigaste människan i universum! Har rensat kläder non-stop sen jag kom hem från jobbet. Resultat: 4 kassar med tvätt och en stor svart sopsäck med kläder som ska slängas. Mitt resonemang är att när jag har haft till exempel en tröja på mig en dag så är den inte tillräckligt smutsig för att slängas i tvätten, men den är inte heller tillräckligt ren för att hängas tillbaka i garderoben. Därav bildas enorma klädhögar på min säng samt min skrivbordsstol. Det här är väldigt logiskt i Ronjas värld..

I övrigt mår jag faktiskt väldigt bra just nu. Jag har växt jäkligt mycket som människa de senaste veckorna och jag har börjat lyssna mer på mig själv. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback