Back in the game

Jag har känt mig så sjukt omotiverad till att blogga på sista tiden. Det är lite komiskt egentligen att de gånger man känner för att skriva så har man oftast inte någonting att berätta, men när det händer mycket grejer då har man inte tid att sätta sig ner och skriva om det.

 

Jag har gått upp till Junior (från trainee) på mitt jobb så jag har fått en massa roliga arbetsuppgifter som jag ska lära mig. Nästa vecka är min sista heltidsvecka innan skolan börjar. Det kommer bli helger och kvällar på jobbet under hösten.

 

Om lite mer än två veckor börjar skolan igen och det känns så himla skönt! I helgen ska jag till Uppsala och montera lite möbler så att det mesta är klart när jag väl flyttar på riktigt. Det ska bli jättekul att inreda min lägenhet, även om det bara är ett rum på 19 kvm i en korridor med gemensamt kök.

 

Just nu kommer jag inte på sådär jättemycket mer att skriva, men jag tänkte väl försöka komma igång med det här igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback