Come on honey give yourself completely

Jag har knappt hunnit sätta mig ner och andas den här helgen.

I fredags åkte jag direkt och käkade middag med Therese, Tobbe och Hoffa. Sen satt vi och förade lite och självklart avslutades kvällen på Sjätte Tunnan. Jag kände inte riktigt för att åka ersättningsbussarna själv mitt i natten så jag hängde med hem till Therese och Tobbe för att sova. Kom i säng runt fem och gick upp igen runt nio. Sen bar det iväg mot mormor och morfar där det vankades släktmiddag. Som tur var hade jag fått i mig en resorb så jag var bara lite trött och inte särskilt bakis.

Efter släktmiddagen åkte jag hem, stressade för att göra mig iordning och sedan åkte jag mot Vällingby där det vankades lite förfest. Jag, Patrik, Ludde och Löwengren käkade pizza och satt och snackade. Sen kom Olof och Maria och joinade oss. Runt tio drog vi till Harry's där vi stod och hängde lite, träffade gamla klasskompisar som man inte sett på flera år och hade allmänt trevligt.

Nu har jag precis vaknat och den här dagen kommer endast spenderas framför datorn/tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback