Söndag

Kom hem runt halv tio imorse eftersom jag jobbade natt. Det är sovande natt, men man får ändå inte mer än max sex timmars sömn. Det fick jag inatt och det var lyx jämfört med de nätter jag jobbade hos den här kunden i somras. Å andra sidan är det mindre faktiskt jobbande på kvällarna/nätterna så på det sättet är det ganska skönt ändå. Det blir en natt till nu och sen jobbar jag tisdag, torsdag och fredag nästa vecka. Det ska bli skönt med en ledig helg, men å andra sidan har jag inga pengar så jag vette fan vad jag ska hitta på :P

I övrigt känns allt ganska bra just nu. Jag är ju bara fast anställd till 2 januari, men som det ser ut nu kan jag få minst 50% i vår. För mig gör det ingenting att jobba mindre eftersom jag väldigt gärna jobbar kvar just hos den här kunden. Det är ju bara att jag läser någon distanskurs också så att jag får in lite bidrag utöver lönen.

Resten av dagen tänkte jag bara slappa och glo på någon film. Jag kanske tar en liten powernap också så att jag orkar jobba ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback