Good times

Idag var vi och käkade på Pizza Hut vilket var jäkligt nice. Jag är ett stort fan av Pepperoni Lovers. Vi var även inne på Åhlens och köpte nya matlådor till mig eftersom de jag har nu inte verkar fungera så bra. De är rätt höga så det kan vara så att det kommer in för mycket luft, eller så är de helt enkelt inte så bra förslutna som de borde vara. Hur som helst blir pastan vit och hård. Sen var jag även inne på H&M en sväng och köpte en ascool petrolblå keps samt ett linne/fodral. Kepsen fick jag gratis eftersom jag hade en bonuscheck på 50:-.

Jag ser fram emot resten av veckan som består av jobb imorgon, träffa Nina på fredag, utgång på fredag kväll, jobb lör-sön natt. Vi ska äta värsta goda grytan i helgen. Det är typ kotletter i en jäkla massa grädde med banan och curry. Sjuuukt gott! Farmor kallar det för "exotisk gryta". Förhoppningsvis blir det en massa över så att jag kan göra några matlådor :)

Nu är det snart dags att sova, men jag tänkte glo på någon film först. Jag ska upp 06.00 imorgon så jag ska försöka gå och lägga mig runt 22-23. Det blir nog en ganska hektisk dag på jobbet imorgon så jag vill ju gärna vara utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback