There's no escape



Idag har jag gymmat, varit på huddinge sjukhus och tagit en promenad till Lidl för att köpa cheesetwists. Utöver det har jag varit irriterad över pissvädret samtidigt som jag har varit glad över att slippa jobba i det här pissvädret. Lite tur i oturen kan man väl säga.

Just nu bävar jag verkligen inför imorgon. Jag har nämligen lovat Saga att följa med henne och åka skridskor. SKRIDSKOR! JAG på skridskor... herregud! Jag minns friluftsdagarna i skolan när vi skulle ge oss ut på isen. Fy fan vad rädd jag var! Jag brukade hålla i mig i rinken på ett krampaktigt sätt och gråta. Usch. Än idag har jag inte lärt mig varken skridskoåkning eller inlines eller någonting liknande. Jag får panik i och med att både mitt kontrollbehov och min höjdskräck sätts på prov. Men som sagt, imorgon ska jag möta mina rädslor en gång för alla. Innerst inne hoppas jag egentligen att det blir inställt, men jag räknar med att gråta och få blåmärken imorgon.

Nu ska jag trösta mig med lite cheesetwists och kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår inte; hur kan man få höjdskräck av skridskor? =0 Men du kommer klara det galant! Du är ju bäst ju! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback