Söndag

Så. jävla. ont. GAH! Min dumma jävla rygg har krånglat sjukt mycket idag. Jag hade så ont att jag tänkte "nu kommer jag antingen spy eller börja gråta". Usch. Fick en värktablett av kunden jag jobbar hos, men den hjälpte bara i någon timme och sen var värken igång igen. Jag funderar på att gå till doktorn och kolla så att det inte är någonting seriöst fel med ryggen. Jag tror att det handlar om att jag är otränad, men när det kommer så extrem strålande smärta varenda gång jag anstränger mig minsta lilla känns det ändå som att det skulle kunna vara någonting annat. Jag ska i alla fall till gymmet imorgon och få coaching. Tanken är att jag ska lägga upp ett träningsschema för att bygga lite muskler i mage/rygg så att jag har en stabil grund.

Farmor kom och plockade upp mig från jobbet med färdtjänsttaxi idag också. Skönt att åka bil hela vägen hem :) Det var för att kunden jag jobbar åt sålde en VHS-spelare till farmor och då hade hon erbjudit sig att komma och hämta mig så att jag skulle slippa släpa den på tåget hem. Det tyckte jag var väldigt snällt :)

Nu ska jag glo lite på tv och sen är det sova som gäller. Imorgon ska jag som sagt till gymmet och sedan tänkte jag ta en tripp till Farsta centrum och shoppa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback