I hope it's something quiet and minor and peaceful and slow

Precis hemkommen efter jobbet. Det känns skönt att jobba 12-timmarspass när man vet att man är ledig dagen efter, men det är värre när jag jobbar två dagar i rad. Med tanke på att jag kommer hem runt 21.30 och måste gå upp igen 06.00. Man hinner liksom inte ha något liv. Nu är jag i alla fall ledig tills på torsdag kväll.

Jag ska till Tumba på onsdag för att fixa lite grejer och leka med Nina :) Imorgon hade jag bara tänkt träna, men det blev lite ändrade planer i och med att mormor är inlagd på huddinge sjukhus. Jag hade precis ett långt telefonsamtal med morfar och jag ska dit och hälsa på imorgon.


Morfar och jag (hade ingen bild på mormor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback