He's my best friend, best of all best friends



Då var man hemma i Stockholm igen vilket känns ganska jobbigt. Helgen har varit riktigt bra. I lördags gick vi runt på stan och sedan tog vi en tripp till Lidl och bunkrade upp med godis, chips och läsk inför filmkväll. Vi kollade på Toy story 3 och Machete. Väldigt bra filmer båda två :)

Det bästa med helgen var ändå att allt faktiskt var precis som vanligt. Det kändes som att vi hade träffats varje dag (som det brukade vara) och att vi var lika bekväma i varandras sällskap. Tyvärr är det också det som gör mig lite ledsen eftersom jag saknar honom så jäkla mycket. Han är trots allt en av mina bästa vänner och den jag kan prata om precis allt med.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänk positivt - du har en så bra vän som han! Det är inte alla som har! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback