Friday I'm in love



Just nu känns det precis sådär som dagen innan julafton. Kryssning med Therese och Åsa står på schemat imorgon och jag ser verkligen fram emot att få spendera nästan ett helt dygn med dem :)

Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men jag kände redan igårkväll att det inte funkade. Jag är inte sjuk eller något sånt (tror jag), men jag kände mig liksom konstig i kroppen eller hur man nu ska förklara det. Träffade Olof en stund som var på besök från Malmö. Det känns riktigt konstigt och fel att inte ha honom i närheten hela tiden längre. Han är ju en av mina bästa vänner och en av de få personer jag kan prata med om ALLT. Därför känns det jobbigt att bara ha kontakt via telefon så det var trevligt att faktiskt umgås lite :) Dock var det väl inte världens bästa idé ur ett hälsoperspektiv i och med att jag fick dunkande huvudvärk av att anstränga mig. Höll nästan på att svimma när vi var ute också så vi var tvungna att gå in på ett café och äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback