Fredag

Efter jobbet imorse tog jag tåget direkt till Tumba och bänkade mig framför tv:n hemma hos mamma och pappa. Köpte med mig cheese twists till frukost och kollade på Våra bästa år. Runt lunchtid tog jag en promenad till centrum där jag mötte upp Nina och lilla Lukas :) Vi käkade på donken och sedan handlade vi lite på Willy's. Efter det tog jag en promenad hem för att invänta lillebrorsan som skulle komma hem över helgen. Jag, mamma och Kalle käkade middag och sen fick jag skjuts hem av pappa :)

Jag har, efter promenerandet idag, insett att det är dags för mig att införskaffa ett par riktiga vinterskor! Jag hade riktiga jäkla vattenpölar i mina stövlar efter all slasksnö. Usch. Kallt var det också. På måndag blir det shopping så det skriker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback