Fredag

Jag har verkligen inte hunnit med bloggen den här veckan. Jag jobbade i tisdags och sedan åkte jag hem till mamma och pappa och sov där. På onsdagen åkte jag hem till Nina tidigt på morgonen för att passa Lukas medan hon var inne på vårdcentralen. Det gick hur bra som helst, han sov hela tiden :P Sen gick vi ner till Tumba centrum och fikade på Spaaks. Efter att ha umgåtts med Nina ett tag gick jag till mammas jobb där jag fick en ryggmassage. Sjukt nice! På kvällen mötte jag upp Therese, Åsa, Tobbe och Madde för att dra till erotikmässan. Kanske inte riktigt min grej, men det var spännande. Sen var det bara hem och sova eftersom jag jobbade igår. Det blev även jobb idag så jag är ganska slut just nu.

Imorgon bär det av till Uppsala. Jag ska träffa Bonnie i stan 12.30, sen ska vi fixa lite grejer och efter det sätter vi oss på tåget mot Uppsala. Det kommer bli en bra helg det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback