Torsdag

Just nu är det mycket på gång, mycket bra grejer. Jag har kommit igång med träningen, jag har fått fast jobb i vår, jag börjar få ordning på min ekonomi. Alla bitar börjar verkligen falla på plats och det känns riktigt bra :)

Bloggen har blivit lite lidande på sistone eftersom jag jobbar så satans mycket. 193 timmar blev det i oktober (173 om man räknar bort de timmar jag sov under "sovande natt"-passen). Inte så konstigt att jag inte hinner med någonting annat! Imorgon blir det i alla fall en tripp till Uppsala för All hell gonna party som Olof så fiffigt döpte det till. Patrik är schysst och tar bilen upp så jag får skjuts dit och även hem på natten. Känns skönt att kunna sova hemma när jag jobbar natt på lördag och börjar 20.15. Jag ska förbi Buttericks imorgon för att köpa mig en fin häxhatt och sedan blir det systemet. Jag ska även hinna med gymmet imorgon, men det får bli på förmiddagen så att jag har resten av dagen på mig att fixa allt annat.

Nu blir det en massa serier som jag har missat på grund av jobb, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback