Onsdag

Idag har jag spenderat dagen på kontoret där jag har varit på kurs. Robot sökes hette den och det var väldigt intressant. Vi fick till exempel sätta oss in i brukarens situation genom att skriva en egen annons till arbetsförmedlingen om hur vi skulle vilja ha vår assistans, vilket var mycket svårare än man kan tro. Det har helt enkelt varit en väldigt givande dag. Imorgon är det jobb som gäller vilket jag ser fram emot. Däremot ser jag inte fram emot resan dit och hem i och med vädret. Snö älskar jag, men när det blåser såhär är det bara jobbigt. Men men, det är bara att bita ihop.

Jag känner mig lite duktig eftersom jag har inhandlat alla julklappar förutom en. Det känns skönt, jag brukar aldrig vara såhär tidigt ute. Oftast köper jag de sista julklapparna när jag får lön den 23 december :P

Jag har även bestämt mig för att ha en alldeles egen julafton med Olof och Therese vilket ska bli jäkligt mysigt :D Vi ska baka, byta julklappar och titta på min absoluta favoritjulfilm; The Santa Clause (Nu är det jul igen på svenska).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback