Onsdag

Jag var hos tandläkaren idag och gjorde en undersökning. Precis som jag misstänkte har jag ett hål. Jävla pisshelvetesapskit!!! Att borra är väl helt okej, men det är bedövningssprutan som gör mig rädd. Om någon har missat det så har jag en enorm sprutskräck. Som tur är har Therese lovat att följa med mig på måndag och hålla mig i handen så förhoppningsvis kommer jag att vara någorlunda lugn. Det var i alla fall tur att jag fick en ny tid så snabbt. Hade jag behövt gå runt och vänta i en månad eller så hade det nog bara blivit värre.

Jag tröstade mig själv genom att köpa skumgummitomtar, lussebullar och chips. Plus att det finns julmust hemma. Plus att jag tänker unna mig sushi ikväll. Det här är den officiella tycka-synd-om-ronja-dagen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback