Måndag

Helgen har mest bestått av nattjobb, förutom en väldigt lyckad fest i fredags :) Det var riktigt kul att träffa det "gamla gänget" igen och alla hade ansträngt sig med kostymer och sånt :)

I övrigt har jag haft extrem träningsvärk hela helgen. Jag tränade styrka på gymmet för första gången på flera år i fredags. Jag har fortfarande problem med att resa mig upp samt hosta/skratta. Det gör så jäkla ont. Planen är att jag ska träna igen på onsdag så förhoppningsvis har smärtan gått över tills dess.

Imorgon är det jobb som gäller så ikväll ska jag inte göra någonting annat än att dricka pepsi, äta ostsnacks och glo på tv. Jag har faktiskt varit jätteduktig idag och tvättat två maskiner tvätt, hängt upp all tvätt, bäddat rent sängen, bytt ut det vanliga täcket mot duntäcket samt promenerat till Lidl. Det känns som att allt jag gör är att äta, sova och jobba, och när jag inte har någonting sådant för mig dyker det upp en massa sysslor som ska skötas. Jag har inte tid för ett socialt liv längre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback