Just another manic monday



Det har varit en intensiv helg med jobb. Jag åkte iväg på en resa med min brukare så jag jobbade 65 timmar i streck. Jag fick sova cirka fem timmar per natt, men jag jobbade ändå non-stop från fredag 07.00 till söndag 23.45. Helt sjukt vad man klarar av egentligen, men det gick faktiskt riktigt bra. Det var inte alls lika jobbigt som jag hade väntat mig.

Den här dagen är dock mycket jobbigare. Jag ska till tandläkaren och borra lite. Själva lagningen av hålet är skitsamma, men eftersom jag har sprutskräck så känns inte den där bedövningssprutan särskilt lockande. Som tur är följer Therese med så vi ska ta en tripp till donken först och sen får hon hålla mig i handen när jag är där. Jag tänkte ta med mig tandborste och tandkräm så att det inte sitter en massa cheeseburgare mellan tänderna när jag kommer till tandläkaren :P

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Ronja :)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på nätet och hur man skyddar sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap nuförtiden. För att veta hur du får lotten, gå in på
http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/ och gå gärna igenom resten av hemsidan :)

Tack på förhand.

Vi hörs,

Johan.

2010-11-22 @ 19:29:33
URL: http://www.mjukvara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback