You wanted something beautiful, you wished for something true



Träffade Amanda i stan förra torsdagen. Hängde lite på hennes skolavslutning där vi sjöng den blomstertid nu kommer och alla andra tillhörande låtar samt åt tårta. Det var jättemysigt och en riktigt nostalgitripp. Efter det gick vi runt på stan, hängde lite i solen och pratade om allt möjligt.

Det är jobbigt det här med Amanda. Hon är min äldsta vän och hon betyder verkligen hur mycket som helst för mig, men det är någonting som gör att vi nästan aldrig har tid att ses. Nu har hon flyttat till Småland och jag flyttar snart till Stockholm. Vi har en sån där vänskap som gör att det kan gå väldigt lång tid mellan att vi ses, men vi är ändå lika tighta när vi väl gör det. Jag är väldigt glad över att det är så, men samtidigt hade det varit trevligt att ha henne i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback