Tisdag

Nu har pollenallergin dykt upp igen. Blä. Ska köpa tabletter imorgon, men egentligen ska man börja käka dem typ en vecka innan man utsätts för sin allergi så jag vet inte riktigt hur bra det kommer fungera. Mitt huvud känns tungt som bly. Men men, vi fick i alla fall tillbaka psykologitentan idag och jag fick godkänt! :D Känns skönt att kunna släppa det där. Nu återstår bara resultatet från medicin/psykiatritentan, men där hade jag inte förberett mig tillräckligt (pluggade typ några timmar dagen innan tentan) så jag räknar med att få göra omtenta.

För tillfället väntar jag på att Therese ska bli klar med sitt studiebesök så att vi kan åka och handla mat. Jag är hungrig, men har ingenting hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback