Shop til you drop


Dagens shopping.

Jag har varit ganska frånvarande de senaste dagarna, minns inte ens när jag skrev sist. Jag bestämde mig för att ta en liten paus eftersom jag inte kände att det jag skrev var särskilt vettigt eller nödvändigt. Min inspiration var liksom helt bortblåst och jag skrev bara för skrivandets skull. Nu kör vi igen, men jag vet inte om det kommer hålla.

Idag har jag varit nere på stan med Olof och shoppat lite. Han köpte jobbskor och jag köpte en tjocktröja på Monki och ett linne på Carlings. Dagen avslutades med Subway där jag la märke till att de säljer presentkort (tips inför min födelsedag!).

Eftersom gårkvällen innehöll middag på Snärkes och dans/alkohol på Stocken blir det en lugn kväll för mig. Jag har ett halvt paket glass i frysen och några filmer på datorn att underhålla mig med. Tänkte även gå och handla snart så det kanske följer med en godispåse eller nåt. Man vet aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback