Polkagris


Nämen ojsan! Det blev visst godis idag igen.. höhö. Jag orkar inte bry mig om att äta nyttigt bla bla bla. Dock behöver jag få in en rutin med motion eftersom min kropp egentligen inte mår sådär jättebra av att ha varit en soffpotatis i snart 22 år. Jag har väldigt svårt att få in en sådan rutin, har försökt många gånger och misslyckats. Därför känns det dumt att börja nu när mina rutiner inom två veckor kommer att göra en u-sväng i och med att jag övergår från plugg till jobb och flyttar från Uppsala till Stockholm. Min slutsats är alltså att om två veckor ska jag fan börja gå ut och springa eller någonting åt det hållet. Någon som känner sig manad att påminna mig om detta löfte senare? Om jag känner mig själv rätt kommer jag att förtränga det in i en dammig arkivlåda längst bak i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback