Polka


Hörde rykten om att en ny Marabou-smak hade dykt upp i butikerna så jag slängde på mig kläder och traskade till Coop. Till min stora besvikelse fanns det bara de gamla vanliga smakerna så det blev en mjölkchoklad istället. Jag borde dock ha förutsett detta då Coop har världens sämsta sortiment överhuvudtaget, i alla fall den som ligger här. Ibland har de till och med saker som gick ut för flera månader sen! Men men, choklad blev det i alla fall. Sen fick jag även en Samarin av Rickard och Sandra. Har haft konstant halsbränna typ tre dagar i rad nu så jag kände att jag behövde göra någonting åt saken.

Funderar på att göra om min bloggdesign lite, men jag har inga idéer om hur det ska se ut så det får nog vänta ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Nina

Har haft en mailkonversation angående utgångna varor i butik med en s.k. inspektör inom Botkyrka kommun. Det är helt okej att sälja sådant, så länge det står att det gått ut och inte blivit ommärkt.. Skumt som fan tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback