Måndag

Det slutade med att jag satt hemma och pluggade idag. Har läst en artikel och två PM inför seminariet imorgon så det känns rätt bra. Har två PM kvar att läsa, men jag har inte fått dem av projektgrupperna ännu så det är inte så mycket att göra åt saken. Sen är det tre artiklar kvar som jag tänkte läsa lite senare. Just nu har jag rast.

I övrigt har jag även varit och handlat idag så nu är kylskåpet fullt. Använde mitt kreditkort för första gången och det gick finfint. Var lite rädd att det inte skulle fungera eller något sånt, men det var inga problem. Hade helst velat undvika kreditkortet den här månaden, men jag har inte pengar till mat just nu och mat är en nödvändighet för att jag ska överleva.

De hade även fått in Marabou Polka på Coop. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, den smakade precis som all annan mintchoklad. Ingenting speciellt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback