Feeling pretty good about myself


Cissi och jag i Ekonomikumparken på Valborg.

Nu har jag varit superduktig och läst igenom en artikel på 48 sidor om ekonomisk utsatthet. Jag har även gjort fina markeringar med en blå markeringspenna och skrivit snitsiga kommentarer med blyerts. Fan vad ambitiös man kan vara! Hehe. Lyckades även ta mig till Lidl och Willys (med hjälp av Therese och hennes bil) där jag köpte så mycket mat jag kunde få plats med i kylskåpet, och lite till. Det är nämligen så att när man har gemensamt kök med tio andra personer får man inte mer än en hylla i kylen och en box i frysen. Därav blir det problematiskt att storhandla, men jag lyckades någorlunda bra. Nu gäller det bara att de andra två som delar kyl och frys med mig INTE bestämmer sig för att storhandla de med. Det skulle bli väldigt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback