...

Jag funderar på att gå och laga middag redan nu, är ganska hungrig. Det känns som att jag lika gärna kan få det överstökat nu och om jag blir hungrig senare ikväll är det bara att äta en macka eller nåt. Tänkte även gå och handla senare och det är aldrig bra att gå in i en mataffär på tom mage! Jag kommer alltid därifrån med en massa onyttigt skit då :P

Efter att jag städade badrummet tog jag tag i uppgiften att byta ut vintergarderoben mot sommargarderoben. Det känns som att det faktiskt är dags för det. Därför ligger nu vinterkläderna fint packade i en flyttkartong i garderoben. Då återstår alltså städning av resten av lägenheten. 25 kvadratmeter känns ganska mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom tillbaka när du ar en lägenhet på 74 kvm + 2 hårbollar som både låter illa och stundtals luktar illa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback