Tisdag

Idag är jag hur seg som helst. Kollade på klockan för en halvtimme sen och blev lite chockad när jag insåg att jag har slöat bort hela dagen. Kollade på Footloose och Cats tidigare. Utöver det har jag bara suttit vid datorn och kollat på tv. Känner mig sådär äckligt seg i huvudet som man blir när man inte har fått något solljus. Ångesten har varit ganska ihållande idag också. Det värsta är ju att i grund och botten är det jag som utsätter mig för vissa situationer och mina egna tankegångar som förstör för mig. Jag kan inte skylla på någon annan, och det resulterar i att ångesten blir värre. Nu går jag och lagar middag, sen tror jag att jag ska kolla på en till film och sova. Tänkte gå upp tidigt imorgon och plugga lite innan vi ska iväg och fira St Patrick's Day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback