The whole world goes away

Det blev en riktigt händelserik lördag som började med bio på heron med Cissi, och slutade på fest i Salem. Herregud. Det händer alltid en massa saker när jag är med Saga. Bakis och jävlig tog jag mig till Uppsala igår. Sällskapades på tåget av Olof och Rickard som båda av någon anledning var jättekonstiga och flummiga. Jag avslutade kvällen med att kolla på hockey-finalen, men somnade tio minuter innan matchen var slut. Tydligen var det då allt spännande hände, men men. Jag sov bara fyra timmar mellan lördagen och söndagen så jag var ganska slut.

Idag började jag med att trotsa snöstormen och gå till skolan som började nio. Bonnie kom från Stockholm och hängde i skolan medan jag och Åsa hade lektion. Sen mötte vi upp Therese och alla fyra gick ner på stan och käkade lunch. Stackars Bonnie hade jobbat natt inatt och kommit direkt hit så hon var jättetrött. Nu har hon sovit i några timmar så det börjar bli dags att väcka människan så att hon inte vänder på dygnet. Hon ska i alla fall stanna till på torsdag så det blir en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback