Onsdag

Det har varit en jäkligt lång dag i skolan idag. 8-16 är inte direkt någonting man är van vid längre så det är en ganska stor omställning. Dock är det väldigt intressanta föreläsningar så det jämnar ut sig lite grann i alla fall. Sen fick vi även reda på att vi ska ha två redovisningar veckan efter påskveckan. Kul. Vi är indelade i fyra grupper som ska redovisa varsin del inför hela klassen. Varje grupp består av tolv personer. Vi ska alltså samordna en redovisning med tolv personer som alla ska vara med och snacka. Kul. Någon som vill byta liv med mig?

Nu blir det tv-tittande och godisätande tills jag ska gå och lägga mig. Skolan börjar åtta imorgon igen. Sen ska jag till huvudstaden och fika med Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback