Framtidsplaner

Såhär ser min ansökan inför hösten på studera.nu ut för tillfället:

1. Science fiction and fantasy 7,5hp
2. Classical Horror, the Origins of Today's Horror 7,5hp
3. Astrid Lindgren 7,5hp
4. Webbdesign med HTML och CSS 7,5hp

5. CSS-baserad webbdesign 7,5hp
6. Filmens historia, en introduktion 7,5hp

De första fyra är de jag vill läsa och de två sista är bara andrahandsalternativ ifall att jag inte kommer in på någon av de fyra första. Alla kurser är på distans vilket innebär att jag kommer att vara mycket mer flexibel. Jag kommer att kunna jobba mer och även hålla mig i stockholmsområdet mer. Jag har också sökt Engelska A som jag lutade åt från början, men den ligger på sista plats och är egentligen bara där som en slags trygghetsgrej ifall att jag får psykbryt och ångrar mig igen. Märks det på min ansökan att jag är ganska sugen på att få läsa skönlitteratur eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback