Doing the laundry


Jag råkade gäspa när jag skulle ta kort igår. Det här är anledningen till att folk skrattar åt mig snarare än med mig. Jag förstår dem faktiskt.

Jag vet inte varför, men när jag sitter vid min lilla dator får jag helt plötsligt lust att blogga jättemycket. Det kanske beror på den rosa färgen eller att jag har en inbyggd webbkamera. Hur som helst dyker det upp fler onödiga inlägg än tidigare.

På torsdag åker jag till Stockholm och stannar där i 10 dagar. Därav tvättstugan idag. Jag är inte en sån som tar hem tvätten till mina föräldrar. Fast jag skulle vilja påstå att det beror mer på det faktum att mamma skulle vägra tvätta åt mig snarare än att jag har någon form av påhittad moral angående situationen. Jag skulle faktiskt väldigt gärna vilja att någon skötte min tvätt. Många gånger har jag funderat på att fråga Olof om han vill tjäna en slant, men jag tror att han skulle reagera ungefär som min mamma. Ganska förståeligt faktiskt. Egentligen är det ganska glasklart att jag borde tvätta min egen tvätt, men hoppet är det sista som lämnar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback