Ångest och blä

Jag är så jäkla förvirrad så jag vet inte ens vad jag ska säga. Det är mycket just nu och jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv. Så fort jag bestämmer mig för en sak kommer jag på någonting helt annat som jag också vill göra, och så fortsätter det på det spåret. Suck. Det är mycket beslutsångest i rullning och det blir en hel del funderingar över en hel del cigaretter. Jag går runt med konstant ångest just nu och jag vet inte vem jag ska prata med. Mina vänner är jättefina, men de kan inte ta ett beslut åt mig och jag behöver nog egentligen någon som har lite mer livserfarenhet att prata med. Någon som kanske kan ge mig bra råd. Just nu får jag bara ångest, panik och tårar i ögonen så fort jag tänker på allt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är det man har mammor till.. Eller pappor om man hellre pratar med dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback