Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg




Nu är jag helt klar med det där jäkla PM:et!! :D Spenderar resten av kvällen framför kanal 5. Jag älskar tisdagar, det är i stort sett den enda gången jag sitter bänkad framför tv:n. Ugly Betty, Desperate Housewives, Cougar Town. Jag brukar inte kolla så mycket på tv eftersom jag hatar att reklampauserna är så himla långa. Det blir serier och filmer över datorn istället. Nu har även Olof skaffat Voddler så jag kan logga in på hans konto och titta på film helt gratis när jag vill :)

Imorgon ska jag till skolan så tidigt som möjligt för att skriva klart mina artikelreferat. Therese är söt för hon har bakat muffins som hon ska ta med. Tänk vilka underbara människor jag har runtomkring mig :) Fast hon är underbar även när hon inte försöker göra mig tjock ;)

Efter muffinsätande och pluggande ska vi möta upp Åsa för en runda på stan. En slags kompensation för att vi missade hennes firande idag. Det blir lite mindre stressigt och lite mer helhjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback