Torsdag

Vaknade runt sju imorse av att väckarklockan ringde. Jag har känt mig lite krasslig, typ som om jag börjar bli förkyld, i några dagar nu och det verkar inte bli varken bättre eller sämre. Snor, ont i halsen och svullen i gommen. Tanken är att jag ska jobba idag 15-23, men just den här kunden är väldigt infektionskänslig så jag vette fan om det är en bra idé. Normalt sett skulle jag inte sjukanmäla mig för det tillståndet jag är i nu, men när man ska jobba hos någon som är så pass infektionskänslig som den här kunden är så måste man vara försiktig. Ringde jobbet imorse och förklarade läget och de skulle se om de kunde hitta någon annan eller om det är okej för kunden att jag kommer ändå. Personligen tycker jag bara att det är moraliskt fel om jag jobbar, om det inte är så att kunden själv är villig att göra ett undantag. Vi får se hur det blir helt enkelt. Jag ska nog ringa och kolla för det var ett tag sen jag snackade med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback