Tisdag

Vaknade runt nio av att de ringde från jobbet. Pass inbokat söndag 20.00-00.00. Jag har jobbat hos den här kunden några gånger förut och det har alltid varit så himla svårt att ta sig hem sen eftersom passet slutar så sent. Satt en stund och fick lite ångest över att jag kommer bli tvungen att ta nattbussen hem, men sen insåg jag att jag numera bor i Hagsätra hos farmor och farfar. Detta innebär att jag kan ta tunnelbanan hem och vips så var det problemet löst! Fan vad skönt! :)

Dagen fortsatte med PPU 13-15, sen mötte jag upp min grupp och vi pratade om vårt PM. Jag fick i uppdrag att klistra ihop hel grejen och göra de sista justeringarna, vilket egentligen inte gör mig någonting eftersom jag tycker om att ha kontroll. När vi var klara gick jag och plockade upp Therese och sen gick vi hem. Det blev en liten tripp förbi Folkes först där jag inhandlade lite nödvändigheter (bröd, energidryck och choklad).

Ikväll är/var tanken att vi ska fira Åsa som fyller år på torsdag. Jag har dock ganska mycket kvar av skolarbetet plus att jag ska packa ihop hela mitt rum så jag känner mig inte sådär jättetaggad. Det känns som att om jag gör det jag ska ikväll så kan jag spendera morgondagen med Åsa istället. Då kommer jag inte vara lika stressad heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback