Söndag

Jag skulle visst inte sluta förrän 10 imorse, men det gick bra ändå. Lite segt att jobba ända borta i Bro, men jag kom hem typ 11:30. Gårkvällen var lugn, vi kollade på bröllopsfesten på tv o sen gick vi och la oss runt tolv. När jag satt på tåget på väg hem läste jag en Kalle Anka pocket och det var en jättesöt liten kille som satt bredvid mig och försökte tjuvläsa hela tiden :P Jag hade tänkt ge honom den när jag var klar, men han gick av före mig så det blev inte så. Det var i alla fall en fin tanke :)

Jag har fortfarande jour och den håller på ända fram till 20:00 imorgon, men jag hoppas att jag slipper jobba mer för nu är jag helt slut. Jag har jobbat fyra pass på tre dagar så det får fan räcka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback