Onsdag

Det har varit en riktigt lång dag idag. Klockan ringde 08:00 och jag begav mig sedan mot skolan i sällskap av Therese för att skriva klart artiklarna. Satt där fram till ungefär halv två och sen gick vi ner på stan för att möta Åsa. Där gick vi runt tills mina fötter gjorde så ont att jag fick huvudvärk, ont i nacken och halsbränna. Vätskebrist hade jag också. Men det var himla trevligt ändå :) Efter shoppingen (jag var duktig och köpte ingenting alls!) drog vi hem till mig för att packa det sista i min lägenhet. Åsa agerade tysk general från andra världskriget och domderade hit och dit. Det var ganska skönt eftersom jag är en sån person som aldrig slänger någonting. Det behövs verkligen att någon tvingar mig. När vi var klara cyklade Åsa hem till Peter för att baka bullar medan jag och Therese traskade hem till henne för att städa. Det slutade med att jag låg i soffan och hon låg i sängen medan de visade Drömkåken på tv. Vi har verkligen noll självdisciplin.

Nu är jag hemma igen och lite hög på socker från all cola jag drack hemma hos Therese. Tänkte ställa larmet på åtta imorgon igen. Skolan börjar inte förrän klockan ett, men jag vill dit så fort som möjligt för att slippa stressa med resväskan och allt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback