Lördag

Är för tillfället hemma hos Saga och slappar. Hon sover medan jag sitter vid datorn. Vi har haft fullt upp hela dagen med loppis i Vårberg. Saga och hennes kusin hade en massa kläder och grejer som skulle slängas så de hyrde varsit bord på loppisen. Jag var med hela dagen och hjälpte till. Helt sjukt vad folk är snåla! Om man sa att en jacka kostade 30 kronor så ville de ge 20 kronor, och om man inte gick med på mindre än 30 då fick det va. Som om 30 kronor inte är sjukt billigt för en jacka?! Puckon. Jag tror att det var många stammisar där som såg att vi var nya och tänkte att de kunde lura oss. De såg oss nog ungefär som "dumma turister". Men men, vi hade rätt kul ändå även om det var slitsamt. Vi var där typ 9-15, sen drog vi till Skärholmen och käkade på Donken. Mypys.

Ikväll blir det antagligen TB's eftersom Borka spelar. Nina och Conny skulle titta förbi också så då vill man ju passa på. Nu ska jag nog göra som Saga och ta en liten tupplur.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur att du fick löåna säng av mig och inte körde på regn-kampanjen.. Såhär fungerar den EGENTLIGEN ;)



http://www.dn.se/ekonomi/sova-stams-for-lofte-om-regnpengar-1.1119214

2010-06-10 @ 08:23:54
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback