I wake up every evening with a big smile on my face


En profilbild på Ronja - WOW! Det är inte någonting man får se varje dag.

Nu har jag precis fixat och trixat lite med min scrapbook som har fått ligga på hyllan i typ ett halvår på grund av att jag inte hade några pappersark kvar. Farmor och jag var ju som sagt i farsta centrum idag så jag inhandlade lite sånt. Vi hittade även en mobil till farmor. Fast de på the phone house var ju inte direkt trevliga..

Jag - "Hej! Min farmor behöver en mobil med bra högtalare eftersom hon inte kan lyfta upp telefonen till örat"
Försäljaren - "Ja, men den här är bra. Det är en sån där för döva och blinda människor"

Mobilen han visade var en riktig tegelsten med pytteliten skärm och världens största knappar. Suck. Hur kan människor ens vara så fördomsfulla? Ni skulle sett hans min när farmor frågade vilka mobilspel som fanns på telefonerna. Han tappade nästan hakan. För alla vet ju att gamlingar inte tycker om/klarar av att spela mobilspel.. Herregud alltså.

Hur som helst blev det en sony walkman, en sån där vit med röda blommor på. Sen käkade vi lunch och köpte trisslotter och lite presenter. En väldigt innehållsrik dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback