I know you feel like the walls are closing in on you


Jag och Bonnie på Friday's i söndags.

Vilket jäkla pissväder vi har haft idag alltså. När jag kom till Gullmarsplan började det spöregna och åska som bara den. Vad hände med solen liksom? Hoppas att det blir lite finare imorgon.

Jag insåg precis att jag måste skriva klart min PPU-plattform innan den 20:e. Eeh, kul. Jag har halva kvar så det är väl bara att sätta igång. Fast jag tror att jag tar det på söndag för jag orkar verkligen inte just nu. Vet inte ens om jag orkar jobba imorgon, men jag måste. 8:00 - 16:30. Blä. De sa i alla fall att det brukar vara ganska lätt att jobba åt den här kunden så förhoppningsvis kommer det inte vara så himla energikrävande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback