Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now


Patrik, Martin, Rickard, jag och Olof på KGB i helgen.

Idag tog jag som sagt en tripp till Uppsala för att göra lite skolarbete. Efter det tog jag en liten shoppingrunda på stan innan tåget gick, det blev en klänning från Weekday och ett par örhängen från Vero Moda. I övrigt har jag inte gjort någonting speciellt förutom att poppa Disney-musik och packa upp alla flyttkartonger. Det verkar inte som att det blir något jobb inatt eftersom de inte har ringt ännu så nu tänkte jag spendera resten av kvällen med att kolla på säsongspremiären av True Blood (:D :D :D) och kanske någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback