Onsdag




Här har vi beviset för att jag bara har fått fyra timmars sömn inatt. Självklart blev det jobb eftersom jag hade planerat att hänga med Bonnie och några av hennes kompisar. Man ska inte planera saker för då går allt åt pipan, i alla fall i min värld. Däremot måste jag säga att det var trevligt att jobba, speciellt hos den här kunden. Så egentligen var det inte världens undergång, men lite synd bara att jag missade allt det roliga.

Idag ska jag hämta ut ett paket eller två. Sen tror jag även att kusin vitamin kommer förbi en sväng. Dock har hon sin hund med sig och den verkar läskig. Eventuellt låser jag in mig på rummet och låtsas sova. Fast å andra sidan borde jag nog sova på riktigt eftersom jag har jour inatt också. Fyra timmars sömn är inte att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback