lost and insecure you found me, you found me



Det är en fin försvarsmekanism att göra konstiga miner istället för att ta en normal bild. Om man tar en normal bild har man ingenting att skylla på om någon kritiserar den, men om man gör en ful min så har man gjort sig ful med flit. Då har man tagit kontroll över situationen. Bara en liten tanke sådär.

Hur som helst, idag ska jag iväg till Skärholmen och äta lunch/middag med Bonnie klockan tre. Vi får hoppas att de inte ringer in mig till jobbet bara. Det vore tråkigt nu när jag har planer och allt, men ödet brukar inte vara på min sida så vi får väl se hur det slutar.

Btw, om ni vill lyssna på lite sitter-på-nattbussen-och-reflekterar-över-livet-musik (a.k.a. "nattmusik") borde ni definitivt ladda ner en massa musik från One Tree Hill. Det är anledningen till att den serien är min absoluta favoritserie - musiken. Jag vet inte vem som väljer ut musiken till alla scener och eftertexter, men den personen är jävligt bra på sitt jobb! Det är sjukt vilka känslostormar den serien kan framkalla. Helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback