Lördag

Det har varit en riktigt lång dag idag, men en väldigt trevlig sådan. Jag landade i Uppsala runt två och drog direkt till lägenheten. Plockade och fixade lite med de saker som var kvar i köket och sedan monterade jag ner min säng samt fixade lite andra småsaker. Kvart i sex rullade jag över till Åsa. Vi tog med oss lite städgrejer och gick tillbaka till min lägenhet. Flyttstädningen gick faktiskt riktigt bra, vi blev klara på typ en timme. Det beror nog mest på att lägenheten inte har något kök för jag gissar på att köket är det jobbigaste när det kommer till flyttstädning.

När vi hade gjort oss iordning lite drog vi ner på stan för en pizza och några cider. Åsas mamma och hennes polare kom också förbi och det var en riktigt trevlig kväll :) Tio över tolv tog jag tåget tillbaka till Stockholm och nu ligger jag i sängen med datorn i knät och funderar på att gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback