Good morning sunshine

Igår åkte jag och hälsade på Nina. Fick träffa deras lilla plutt för första gången, och fan vad söt han var! :) Efter att vi suttit och snackat ett tag bestämde vi oss för käk på Donken. Jag, Saga, Bonnie, Nina, Conny och bebis. Himla trevligt :) Sen drog jag, Bonnie och Saga hem till Bonnie där vi satt på verandan och snackade ett tag innan Saga var tvungen att bege sig iväg. Jag och Bonnie kom fram till att jag skulle sova hos henne eftersom det är så knöligt att åka hem igen. Dock fick Bonnie för sig vid ett på natten att vi skulle åka till Mikaela där det var lite fest. Jag var så sjukt trött så jag sa till Bonnie att hon kunde åka om hon gav mig några cigg. Så nu är jag alltså hemma hos Bonnie, utan Bonnie. Det känns lite konstigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback