Fredagen äventyr

Jag slapp jobba idag så pappa kom och hämtade mig runt halv fyra och så bar det av mot Tumba. Jag gick hem till Saga som vanligt och sedan träffade vi Camilla och hennes lilla pojke. Mat från Donken blev det, trots att jag redan hade ätit cheeseburgare till lunch. Efter en jäkla massa velande från Sagas sida åkte vi ut till Täby (!) för att nattbada med några av hennes polare. Jag skippade dock badandet och satt på en filt vid stranden istället. Det var fullt av fulla fjortisar så det var rätt underhållande ändå.

Nu har vi precis kommit hem till Saga och projektet just nu är att packa hennes resväskor. Hon ska nämligen iväg till Jämtland i en vecka och sedan direkt till Grekland i ytterligare en vecka. Alla som har umgåtts med Saga vet att det krävs ett helt jävla arbetslag för att hjälpa henne med att välja kläder, och nu ska hon inte bara packa en utan två resväskor. Önska oss lycka till :P


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad ni behöver är någon form av armé-nisse som skriker order och skrämmer skiten ur Saga så hon inte vågar säga emot när man frågar "vad tror du om detta linne?" ;) Hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback